מידע שימושי
להלן מידע שימושי לרשותכם הלקוחות בכמה נושאים מרכזיים:
א. שאלות ותשובות - www.electroslil.co.il :
1. למה כדאי לרכוש אצלנו באלקטרו סליל?
- מחירים הוגנים
- זמינות גבוה למימוש הזמנתכם
- אחריות רשמית ואישית כלפיכם במותגים מובילים.
- משלוח חינם מעל 300 ש"ח להוציא מוצרים חריגי נפח ומשקל
- מגוון עצום של מוצרים באתר ובחנות לבית ולעסק
2. אילו סוגי כלי עבודה ניתן למצוא אצלנו?
- מגוון רחב ממיטב היצרנים/ספקים מובילים בארץ ובעולם: מקיטה, בוש, ארווין, מטבאו, איינהל, טרגט, ברונקו, גרין וורקס ועוד..
- תוכלו למצוא אצלנו: מברגות, מקדחות, פטישונים, פטישי חציבה, מסורים מכול הסוגים, גנרטורים, מדחסים, כלי גינון מגוון, ציוד מדידה, סולמות מכל הסוגים והגדלים, נעלי בלנסטון, נעלי רדבק , נעלי רהינו ועוד... ממיטב החברות המובילות בעולם.
3. האם ניתן לערוך שינויים או לבטל הזמנה אצלנו?
- בהחלט, אנו מכבדים את רצון הלקוח וקשובים לצרכיו. צלצל לשירות לקוחות טלפון : 0524261141, או כתוב אלינו בווטסאפ באתר, או במייל info@electroslil.co.il ואנו נפעל בהתאם לבקשתך( ראה הרחבה בסעיף 12, 13 ).
4. מהי מדיניות החלפות והחזרות מוצרים?
-
לקוחותינו באלקטרו סליל רשאים לבטל עסקת מוצר בתנאי שהמוצר נותר סגור באריזתו המקורית, לא נפתח ולא נעשה בו
שימוש במשך 48 שעות מרגע ביצוע העסקה ועד 14 ימים. ( ראה הרחבה בסעיף 12, 13 ). - לצורך כך עליכם לפנות אלינו באמצעות : פניה בכתב אלינו דרך טופס יצירת קשר להלן : " צור איתנו קשר " בנושאים: פניה כללית, הזמנה קיימת, מתעניין במוצר, ביטול הזמנה. בטופס זה תוכל לציין את הנושא הנדרש לבירור ואנו נחזור אליך בהקדם תוך 3 ימי עסקים לכל המאוחר!
- להלן קישור לנוחיותך : https://www.electroslil.co.il/contact.asp?page=184
5. במה עדיפה רכישת און ליין - ON-LINE אצלנו באתר אלקטרו סליל על פני הגעה פיסית לחנותנו?
- גמישות השעות, פעילות באתר הינה חופשית במהלך כל היום והלילה, בעוד שבחנות אתה מוגבל להגיע בשעות הפעילות המוגדרות : בחורף - ימים : א' - ה' : 07:00-17:45, ימי ו' : 7:00-12:45. בקיץ - ימים : א' - ה' : 07:00-18:45, ימי ו' : 07:00-12:45, ערבי חג - 07:00 - 12:45
- חסכון בזמן ומשאבים נסיעות וכו..אצלנו תקבל שירות מקצועי עד אשר תגבש את ההחלטה שלך לרכישה.
- באתר אלקטרו סליל אנו מעלים מבצעים שוטפים להם זוכים רק מי שרוכש באתר באון ליין בלבד!!
- מימוש ההזמנה אצלנו למוצר קיים במלאי מוגדר עד 7 ימי עסקים בפועל הוא מגיע אליכם תוך 1-3 ימים לרוב להוציא חריגים: סופי שבוע, חגים, עומסי מבצעים ייחודיים
- אתה לא צריך לצאת מהבית השליח כבר בדרך אליך לרכישת מוצרים מעל 300 ש"ח, להוציא מוצרים חריגי נפח ומשקל.
6. תשכנעו אותי הלקוח/ה - למה עדיף לי לרכוש דווקא מכם אלקטרו סליל כלי עבודה חשמליים, נטענים, מכונות שטיפה, מדחסים, גנרטורים וכו..?
- ראשית אנו חברת אלקטרו סליל, חברה ותיקה בעלת מוניטין נכבד ומוכרת מאד בירושלים ובכלל בארץ למעלה מ 40 שנה.
- כל רכישת מוצר מהסוגים שציינו לעיל' וכן אחרים מלווה בתעודת אחריות רשמית של יבואן רשמי ולא מקביל!!! ולזה יש ערך רב מאד בהטחתינו לכם שאנו עומדים לרשותכם בכל תקלה/בעיה במוצר במסגרת אחריותו מיום הרכישה ועד למועד פקיעת האחריות בהתאם להוראות היבואן.
- יש לכם כתובת, בית אמיתי, עסק שילווה אתכם ויבטיח לכם פתרון משביע רצון לכל פניה/בעיה.
- יש לנו מעבדת שירות תיקונים בחברה המבטיחה תיקון מהיר ומקצועי מעבר למוצרים הנמצאים תחת אחריות ותיקון היבואן/ספק - גם שנגמרת האחריות יש לכם כתובת למי לפנות? - אנו נהיה לצידכם.
7. האם ניתן לרכוש אצלכם בחנות? יש חנות?
כן, כמובן אלקטרוסליל הינה חברה בע"מ ותיקה וגדולה ובעלת מוניטין נכבד מאד בירושלים ובכלל בארץ. יש לנו שטחי מכירה בגודל של 1000 מ"ר. קבוצת אלקטרו סליל, הינה מפעל חיים של אדם אחד, המייסד והבעלים, שהחל את דרכו בבית מלאכה קטן לליפוף מנועים ולתיקון כלי עבודה וגנרטורים באזור התעשייה תלפיות בירושלים, אי שם לפני כ - 33 שנים בשנת 1985.
ברבות השנים החברה צמחה וגדלה והפכה לשם דבר, בעלת מוניטין מקצועי, שירות איכותי ויושרה ללא פשרות.
כיום, חברת אלקטרו סליל, מעסיקה כ - 120 עובדים, צי רכבים ומשאיות הנותנות שירות בכל רחבי הארץ.
קבוצת אלקטרו סליל בנויה מ-5 חנויות שונות אשר כל אחת מתמקצעת בתחומה.
אנו ממוקמים ברחוב פייר קניג 37 תלפיות ירושלים מזה עשרות בשנים.
8. האם פרטי האשראי שלי נשמרים במערכת?
לא , פרטי האשראי נמחקים לאחר הרכישה - אנו פועלים ברמת אבטחה מכסימלית בתקנים מחמירים תחת פלטפורמת אישופ. אנו פועלים תמיד לשמר את רמת האבטחה על מנת להקנות לכם בטחון מכסימלי בעת הרכישה ולאחריה.
9. האם חייבים לבצע הזמנה דרך האתר אלקטרו סליל?
זו הדרך המומלצת והבטוחה ביותר כולל בעלת יתרונות רבים, כמו מעקב אחר ההזמנה שלך ובכלל היסטוריית רכישות, ראשון לקבל מבצעים VIP, בכל אופן אם אינך מעוניין תמיד תוכל לבצע אצלנו עיסקה טלפונית בטוחה - רק נותר לך לצלצל:
א. טלפון לאתר/קבלנים - 0524261141
ב. טלפון לחנות - 02-6780765
ג. טלפון למגרש - 02-6730625
10. האם המשלוחים אצלכם ללא עלות?
אצלנו כל רכישה מעל 300 ש"ח מזכה אותך בשליח עד הבית ותוך כמה ימים בודדים המוצר אצלך, להוציא חריגים כמו מוצרים בעלי נפח ומשקל לא סטנדרטים - גדולים.
11. האם אתם מאפשרים תשלומים? כמה? מהם אמצעי התשלום לרכישה אותה אתם מאפשרים?
ניתן לשלם עד 6 תשלומים באשראי, במקרים חריגים יש לשוחח עם עמנו במרכז השירות
ניתן לשלם באשראי, במזומן במקום בחנות, ניתן לשלפ בגוגל PAYME, ניתן לשלם ב - PAYPAL
12. האם ניתן לבטל עיסקה?
כמובן, לקוח רשאי לבטל עסקה ולהחזיר מוצר שרכש תוך 14 ימים מיום קבלתו ובלבד שהמוצר במצב חדש ובאריזתו המקורית. כמו כן , החוק להגנת הצרכן תשמ"א - 1981 קובע, כי במידה ובחרת לבטל את העסקה תוך 14 ימים, רשאים אנו לגבות ממך דמי ביטול בערך של 5 % ממחיר המוצר או 100 ש"ח - לפי הנמוך מבניהם.
13. כיצד ניתן בפועל להחזיר את המוצר חזרה אליכם אלקטרו סליל?
החזרת מוצר מחייבת אותך הלקוח לוודא שהמוצר יחזור פיסית לחנותנו, בין אם על ידך או עם שליח מטעמך בצירוף חשבונית מקורית והנמקה מדוע אתם מבקשים להחזיר את המוצר?
14. על מי חלה עלות החזרת המוצר לאלקטרו סליל החנות בו נרכש המוצר באמצעות האתר www.electroslil.co.il ?
חובת החזרת המוצר לחנותנו אלקטר סליל חלה על הלקוח הנושא בעלות המשלוח, או בעצם הגעתו פיסית אלינו כמופיע בסעיף הקודם.
15. כיצד אני הלקוח/ה מקבל את המשלוח עד לביתי ובאיזה אופן?
אנו עובדים עם חברות שליחויות מקצועיות המתמחות בתחום זה שנים רבות. מרגע הזמנתך אנו יוצרים הזמנת משלוח לכתובתך ופרטיך אותם מסרת וכתבת בעת הרשמתך לאתר. המשלוח מוזן למערכת משלוחים בשידור און ליין מאיתנו לחברת השליחות והם מבצעים הלכה ךמעשה את אספקת המוצר עד לביתך למשלוח מעל 300 ש"ח. אתה תקבל הודעה מחברת השליחויות והשליח גם יצור עימך קשר טרם מועד האספקה בפועל.
16. כיצד בפועל אני ממש את האחריות למוצר שרכשתי וחלה בו תקלה בתקופת האחריות?
חובה עליך הלקוח להגיע אלינו לחנותנו אלקטרו סליל בכתובת: רח' גנרל פייר קניג 37 תלפיות ירושלים בשעות הפעילות שלנו. בהגיעך אלינו אנו נפתח לך כרטיס מעקב לקבלת המוצר. אנו נשלח את המוצר ליבואן/ספק רשמי לתיקונוץ בסיום תיקונו תקבל מאיתנו הודעה לבוא ולקבל את המוצר המתוקן. בשנת האחריות אינך נושא בעלות התיקון בהתאם להגדרת האחריות של הספק, על אילו רכיבים/ חלקים אין עלות ואם מדובר בשבר פלסטיק, מתכת שנגרם על ידך באופן כלשהו, נודיעך עלות התיקון הצפויה ואנו נפעל בהתאם להחלטה שלך. דע, אף במקרים מסויימים נציע לך אם פגה האחריות נוכל שלוח לספק לתיקון או לתקן במעבדת התיקונים אצלנו, אתה תקבל הצעת מחיר לתיקון, אם תאשר המוצר יכנס לתיקון ותעודכן בהתאם
17. האם הרכישה באתר אלקטרו סליל מספיק מאובטחת?
אתר אלקטרו סליל עומד בתקני אבטחה מחמירים פרוטוקול PCI תחת אחריות פלטפורת אישופ המוכרת והמובילה בארת למאות חנויות לאורך בשנים רבות.
18. האם אני כלקוח יכול להחזיר פסולת ציוד ופסולת סוללות, מצברים ניידים אצלכם באלקטרו סליל במוקדי החנות, אף שלא רכשתי אותם אצלכם ללא עלות?!
בהתאם לחוק טיפול בפסולת התשע"ב - 2012, הננו כמשווקים מוצרי חשמל וציוד אלקטרוני מאשרים לך כלקוח להחזיר ציוד ופסולת סוללות, מצברים ניידים למקום שהוגדר אצלנו בנקודות האיסוף והמסומנות בשילוט" פסולת ציוד סוללות ומצברים ניידים ", בפרט שרכשת אותם אצלנו ואף במקרים שלא רכשתם אצלנו. אנו נקבלם ממך לנקודת האיסוף המיועדות לאצירת פסולת מעין זו, ללא עלות כלשהי מצידך. כמו כן אנו מביאים לידיעתך נושא זה למען שמירת הסביבה ומטעם התקנות והחוקים בנושא זה!. כלקוח תוכל לשאול בנקודת המכירה על מיקום נקודות האיסוף והמסומנות בשילוט" פסולת ציוד סוללות ומצברים ניידים ".