לקוח/ה יקר/ה, ריכזנו לך במידע להלן שאלות ותשובות, שאתה עשוי להיתקל בהם כלקוח שלנו, בין אם אתה לקוח חדש, או לקוח חוזר, או לקוח VIP.

 אנו בטוחים שהתשובות הניתנות לשאלות המוצגות עשוי לסייע בידך ולחסוך לך זמן יקר.

דע!!! אנו אלקטרו סליל בע"מ, תמיד לרשותך בכל עניין ודבר הקשור לרכישה/ייעוץ/ בירור/ הצעת מחיר ובכלל לכל שאלה שלא הסתפקת בתשובתינו המוצגות להלן.

אתם יכולים לפנות אלינו טלפונית, לכתוב לנו בצור קשר המופיע באתר, נשמח לעמוד לרשוכם בשמחה!

שאלות ותשובות

כיצד אקבל את המוצר שרכשתי? ומה זמן האספקה שלכם?

באפשרותך לבחור בין משלוח עד הבית תוך  5ימי עסקים בחינם' או איסוף עצמי  להוציא מן הכלל מוצרים בעלי נפח גדול ומשקל כבד – נא תצלצלו לקבלת מידע משלים באם לא צוין מידע בעניין הובלת מוצר זה ומחירו. לצורך איסוף עצמי יש לתאם הגעה מראש בטלפון 02-6780765.

 כתובתנו: תלפיות, פייר קניג 37, ירושלים - מול קניון הדר - בשעות הפעילות

אני מתלבט טרם הרכישה בין מספר כלי עבודה מקצועיים ורוצה להתייעץ עמכם, האם אתם מספקים ייעוץ ?

כמובן, נשמח לעמוד לרשותכם : ניתן לפנות אלינו דרך דף "צור קשר" באתר, או להתקשר אלינו לטלפון 02-6780765, או להגיע אלינו לסניף. היועצים המקצועיים שלנו בסניף ישמחו לסייע לכם בכל שאלה.

מהו משך זמן האחריות שיניתן לכלי העבודה/ או לכל מוצר אחר?

האחריות ניתנת ע"י היבואן הרשמי של כל מוצר, אנו מציינים זאת בנתוני המוצר, כן, שימו לב שכמעט לכל מוצר מצוין זמן האחריות שהיבואן מספק. על מנת לזכות במימוש האחיריות אם נדרש, יש להשתמש במוצר, אך ורק בהתאם לייעודו ועל פי הוראות היצרן בלבד!

 קרתה תקלה במוצר, מה עושים?

אנו באלקטרו סליל בע"מ נשמח לסייע בכל בעיה ולקחת אחריות מלאה על המוצר אותו סיפקנו, כל זמן שהחריות תקפה. במידה והתקלה במוצר מגיעה לאחר תקופת האחריות המוגדרת במוצר, האחריות הינה מול היבואן הרשמי. נתקלתם בקשיים אנו פנו אלינו ואנו נסייע בידכם.

 כיצד ניתן לשלם והאם זה בטוח?

התשלום הינו באמצעות כרטיס אשראי ועד 6 תשלומים ללא ריבית.

דף התשלום הינו מאובטח במיטב הטכנולוגיה ובתקנים אבטחה המחמירים ביותר, אך במידה ויש חשש, ניתן לשלם באשראי בחיוב טלפוני.

לידיעתכם, פרטי האשראי אינם נשמרים במערכת לאחר השלמת הקניה.

 מה עלות המשלוחים?

ככלל רוב המוצרים עלות המשלוחים הינה 39 ₪ מוצרים בעלי נפח ומשקל גדול נע בין 150 -200 ₪, בסביבות ירושלים והסביבה עד לבית הלקוח!, מעבר לזה יש לצלצל על מנת לקבל הצעת מחיר.

*בתחומי הקו הירוק בלבד

 מהי מדיניות החזרה של מוצרים  וביטולים?

לקוח שרכש מוצר מקבלתו  ועד 14 יום בלבד ובתנאי שהמוצר במצב חדש ובאריזתו המקורית, רשאי לבטל את העסקה ולהחזיר את המוצר על חשבונו.

יש לשים לב!!, שחוק הגנת הצרכן, התשמ"א- 1981, קובע כי במידה ובחרת לבטל את העסקה, תוך 14 ימים,רשאית חברת אלקטרו סליל בע"מ לגבות דמי ביטול בשיעור של עד 5% ממחיר המוצר, או 100 ש"ח - לפי הנמוך מבניהם.וזאת בהתאם לחוק ולתקנון החברה המפורסם באתר.